PwC og Haslum Idrettsbarnehage vant lagkonkurransene

Postet av Fornebuløpet den 20. Jun 2017

OBOS Fornebuløpet har lagkonkurranse for kvinner og menn på 10km, der kun bedrifter kan delta.
De 5 beste på hvert lag teller.
Pokalen vinnes til odel og eie når en bedrift har vunnet 3 ganger.

Etter 4 år med seier til Norconsult, var det i år PwC som vant lagkonkurransen for menn under årets OBOS Fornebuløp.
Med totaltiden 3:01:54 var de 9 minutter raskere enn Statoil BIL Oslo, mens Norconsult denne gangen måtte nøye seg med 3. plass.
På laget til PwC løp Jonas Lurås Hammer, Øystein Sandvik, Magnus Callister, Lars Patrick Eriksson og Mads Kigen.
PwC tok første napp i pokalen, der Norconsult vant ifjor (ny pokal).
Meget gledelig at hele 18 lag deltok, i tillegg var det 5 lag utenfor konkurranse (idrettslag etc).
Resultatene ligger her: OBOS Fornebuløpet 2017 - Resultat lagkonkurranse Menn.pdf.

Blant damene var Haslum Idrettsbarnehage raskest med totaltiden 4:14:54.
På dette laget løp Kjersti Mathiassen, Mona Forberg, Silje Gjøeneriksen, Kristine Haugaard og Erle Sofie Nygren.
Her var det i år bare to lag som stilte med 5 deltagere. Vi håper på flere lag neste år.
Tidligere har Ikano Bank to napp i pokalen her, mens Norconsult og Statoil har ett napp hver
Resultatene ligger her: OBOS Fornebuløpet 2017 - Resultat lagkonkurranse Kvinner.pdf.

Vinnerlagene blir kontaktet av premieansvarlig i OBOS Fornebuløpet for overlevering.